Tunlaia saptawng tualleng an chher langsar zual deuh deuh tarlang ila, a kim thei hauh lo ang a, Mizo tawnga kan hrilhfiah hian mi thenkhat duhthu pawh a sam vek kher lo vang, tawng tha pangngai a ni lo tih hre reng ila, eng pawh ni se mi nawlpuiin a tlanglawn kan hriat theih nana buatsaih a ni e.
1. UNREAL: Beisei phak baka thil nuam leh hlimawm sawina.
Entirnan: I love this party, it’s just unreal!
2. PROPS: Mi zahna lantirna emaw, mi kan va hriat theihna.
Entirnan: I know he failed the test, but you’ve got to give him props for trying.
3. KUDOS: A chunga mi nen hian a inang deuh. Lawmthu sawina lam hawi zawnga mi zahna.
Entirnan: Kudos for organising this party. It’s brilliant!
4. BOTTOM LINE: Thupui ber. Thu laimu.
Entirnan: The bottom line is we just don’t have enough money to make it work.
5. DISS: Mi zah lohna lantirna.
Entirnan: Stop dissing her behind her back. Show some respect!
6. DIG: Thil duh em em sawina.
Entirnan: Hey, I dig your new style. Where did you buy that T-shirt?
7. BOB’S YOUR UNCLE: U.K lamah an hmang uar zual hle. Hei zawng hi tihna emaw, heti hian a ni mai tihna te pawh a ni thei ang.
Entirnan: How did you make this cake? It’s delicious!
Well, I just mixed in the batter thoroughly, poured it into a cake pan, baked it for 30 minutes and Bob’s your uncle!
8. BUDGE UP: Mi dang hnena kan awm vena tur hmun awl min siamsak tura ngenna.
Entirnan: I want to sit down too, could you budge up a little please?
9. ACE: Thil tha tak sawina emaw thil tihtur tluang leh famkim taka tizo sawina.
Entirnan: Ace! I just got a promotion at work!
Robert aced his physics exam!
10. ALL RIGHT?: Eng nge i an? I tha em?
Entirnan: Good thanks, you all right?
11. FULL OF BEANS: Phur, harh emaw thatho em em sawina.
Entirnan: All the children were full of beans at the party today. I couldn’t get any of them to sit still!
12. BLATANT: Thil hriat sa leh lang tlang sa lutuk sawina.
Entirnan: She’s blatantly very annoyed, everyone can see it apart from you.
13. PEAR SHAPED: Chhiatna lo thleng ta emaw, thil hlawhtling ta chiah lo sawina.
Entirnan: I was trying to organise a surprise birthday party for her, but it’s all gone pear shaped!
14. PIECE OF CAKE: Thil tih awlsam lutuk tura ngaih emaw thil awlsam lam sawina.
Entirnan: what did you think of the exam? I thought it was really difficult.
No, it was a piece of cake!
15. BLIMEY: Makna chhinchhiah nan an hmang thin.
Entirnan: Blimey, look at all this mess here! I’d only left the house for an hour, and look what you’ve done!
16. BOTCH: Hnathawh tha em em loa zo sawina.
Entirnan: The builder did a terrible job on the roof. He just botched it up, and it still leaks every time it rains!
17. CHEERS: Thiante nena thil inho nikhuaa midang chibai buk nan an hmang thin.
Entinan: Cheers everyone! Happy birthday to John!
18. SMASHING: Thil tha leh ropui lam sawina.
Entirnan: I had a smashing time on holiday, it was so much fun!
19. CHIN WAG: Tu nen emaw ngunthluk leh hlimawm taka titina hun hmang dun.
Entirnan: I saw Muansanga after such a long time yesterday! We had a lovely chin wag together, like the good old days.
20. CHUFFED: Lawmna tak thilah an hmang thin.
Entirnan: My mum bought me a fantastic car when I passed my driving test. I was chuffed to bits!
21. CRAM: Hun tepter tawh taka nasa taka lehkha zir sawina.
Entirnan: I was so busy with my family before the exam, that I only had three days to cram in all the revision work!
22. CRIKEY: Hei pawh hi makna entirnan an hmang thin
Entirnan: Crikey! Have you spent all of our savings??!!
23. DEAR: He tawngkam lar tak hi thil to uchuak tak sawi nan an hmang ve thin.
Entirnan: I avoid going shopping into the town centre nowadays, everything is so dear!
24. FAFF: Thil ho mai mai ngaihtuaha hun khawhral.
Entirnan: Come on we have to go now. Stop faffing around, we’re going to be late!
25. DO: Party sawina tawngkam tho a ni.
Entirnan: Are you going to Lizzie’s birthday do next week?
26. FLOG: Thil hralh.
Entirnan: I managed to flog my car for a really good price!
27. GOBSMACKED: Mak ti sawina.
Entirnan: I can’t believe I passed that exam! I thought I was going to fail, I’m completely gobsmacked!
28. SPLASH OUT: Pawisa tam tham tak hmangral.
Entirnan: I wanted to give Caeroline a special treat for her birthday, so I splashed out on a very romantic weekend away.
29. GRUB / NOSH: Chaw emaw, eitur, puar theihna lam chi sawina.
Entirnan: I’m going to get some grub for myself from the local takeaway. Do you want anything?
30. GUTTED: Mi tu emaw lungawi lo em em sawina emaw, lungawi lohna sawina.
Entirnan: I’m so gutted I failed my driving test, again!
31. PEANUTS: Tlawm, thil man tlawm sawina.
Entirnan: I hate my job. I have to work such long hours, and I get paid peanuts.
You should buy your clothes on-line. You can find some great designs for peanuts!
32. EASY PEASY: Thil awlai tak sawina (Naupang tawng)
Entirnan: I could make that for you, if you like? It’s easy peasy!
33. CHEERIO: Ngaihawm taka inthlahna emaw kan mi ui zawng tak kan thlah liamna.
Entirnan: Right, I have to go now, see you soon. Cheerio!
34. LEG IT: Tlan rawh tihna.
Entirnan: I went out on Halloween night, and someone jumped out from behind a bush to scare me. I was so frightened, that I just legged it all the way back home!
Ti kha chuan khawvela tawng lar leh darh zau ber saptawng, tawng tualleng eng emaw zat i hriat belh ta, chhiar la, chinchhiah la, hmang tangkai rawh le.